Bli funktionär

Det är tack vare ideella krafter som vi kan erbjuda barn och ungdomar en aktiv fritid i Funäsdalen. Det är unikt att vi kan erbjuda både tjejer och killar i alla åldrar möjligheten att spela fortboll, åka längdskidor eller cykla mountainbike på en så liten ort. Ideella krafter är en förutsättning för föreningslivets fortlevnad och alla kan bidra på sitt sätt.

Det kan du bidra med

Ett sätt att skapa ett hållbart föreningsliv är att bli funktionär. Under året har vi tre tävlingar där vi får in pengar till föreningen genom att bidra med funktionärer till tävlingarna. Fjälltopploppet, Bruksvallaloppet och cykeltävlingen Fjällturen är alla fantastiska arrangemang som drivs med stor professionalitet och mycket glädje. Som funktionär får du vara en del av utvecklingen av tävlingarna och framförallt medvera i en glädjefyllt sammanhang!

Datum för tävlingar 2023 och 2024
Fjällturen 2023 14-15/7, Bruksvallsloppet ( inget 2023) Fjälltopphelgen 19/4 -21/4 2024.

Vill du bli funktionär? Fyll i dina uppgifter nedan så tar vi kontakt med dig.