INFORMATION TILL AKTIVA UNGDOMAR

Klubben står för anmälningsavgifterna för aktiva ungdomar till tävlingarna. Efteranmälan till tävlingar ombesörjer ni själva och får då stå för den extra avgift det medför.

När ni vill tävla kan ni själva anmäla er till den tävling ni vill köra men måste då meddela Cristina på kansliet så att hon kan betala in anmälningsavgiften.

Anmälan måste göras innan anmälningstiden går ut. Den informationen finns under varje tävling. Har ni frågor tveka inte att ringa till kansliet 076-8074199

Lägerkostnader i JämtlandHärjedalens idrottsförbunds regi subventioner klubben med max 1000 kr/deltagare.
Kansliet betalar alla fakturor som kommer till klubben, men efterfakturerar de aktiva de belopp som ni själva får betala för.

CYKELLICENSER

Du ansöker själv om licens på https://www.swecyclingonline.se/. När du loggat in så trycker du på ditt namn uppe på den blåa listen. Sen kommer du till din profil och går sedan vidare till licenser och beställer därifrån. För att det ska fungera, krävs det att du har betalat medlemsavgift för året samt är upplagd i klubbens medlemsregister med en fungerande mailadress som du sedan använder för att skapa en inloggning. Gäller även ungdom och juniorer.

Ni betalar själva licensen. För våra aktiva ungdomar/juniorer ersätter klubben deras licenser mot uppvisat kvitto.

Hör av er till kansliet om det är något ni funderar över.